Page 11 - NEWSLETTER_15
P. 11

                          Tεύχος 15 | Iανουάριος-Φεβρουάριος 2022
 ΤΑ ΝΈΑ ΤΗΣ Έ.Ο.Έ
   ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Ο.ΝΟ.Γ.Ο
Η Συντονιστική Επιτροπή του Τμήματος Ο.ΝΟ.Γ.Ο της Ε.Ο.Ε προχώρησε στη δημιουργία 4 ερωτηματολογίων τα οποία απευθύνονται σε Ουρολόγους. Αυτά έχουν αντικείμενο το επίπεδο άσκησης της Λειτουργικής Ουρολογίας στους ειδικευόμενους, αλλά και σε ειδικευμένους Συναδέλφους, ανεξάρτητα του τομέα που κάποια/ος Ιατρός δραστηριοποιείται. Απώτερος σκοπός της Συντονιστικής Επιτροπής του Τμήματος είναι να υπάρξει από την Επικράτεια μια - κατά το δυνατόν - ολοκληρωμένη εικόνα του επίπεδου άσκησης στη Λειτουργική Ουρολογία, αλλά και να γνωστοποιηθούν οι ανάγκες και προθέσεις των Συναδέλφων που ασχολούνται με το εν λόγω γνωστικό αντικείμενο. Πιο κάτω, θα βρείτε τους συνδέσμους των 4 ερωτηματολογίων κι ευελπιστούμε στην ενεργό συμμετοχή σας με τη συμπλήρωσή τους.
Ειδικευόμενοι Συνάδελφοι ➜ https://www.surveymonkey.com/r/W7GBYGX
Ειδικευμένοι Νοσοκομειακοί Συνάδελφοι ➜ https://www.surveymonkey.com/r/K8NNLR2
Ιδιώτες Συνάδελφοι ➜ https://www.surveymonkey.com/r/TW5CHB5
Διευθυντές Ουρολογικών Κλινικών Νοσοκομείων ➜ https://www.surveymonkey.com/r/T37WNYM
      ΟΜΙΛΙΕΣ 2ΟΥ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
Αναρτήθηκαν στο HUATV, όλες οι παρουσιάσεις του 2ου Διατμηματικού Συνεδρίου, που διεξήχθη στην Θεσσαλονίκη, 7-9 Οκτωβρίου 2021. Όσοι δεν μπορέσατε να συμμετέχετε στο Συνέδριο, σας δίνουμε τη δυνατότητα τώρα να δείτε τις θεματικές ενότητες και τα Δορυφορικά Συμπόσια, ενώ όσοι συμμετείχατε, μπορείτε να παρακολουθήσετε εκ νέου τις ομιλίες που σας ενδιαφέρουν ή δεν μπορέσατε να δείτε ζωντανά.
Συνδεθείτε στο ➜ https://www.huanet.tv/diatmimatiko2
Είσοδος με τους κωδικούς σας
(όνομα Χρήστη: το e-mail σας, Κωδικός: eoetv)
 Παρακαλούμε τους Συναδέλφους και ειδικότερα τα μέλη του Τμήματος που ασχολούνται με τα θέματα της Λειτουργικής Ουρολογίας, να συμβάλουν με τις απαντήσεις τους, φρονώντας πως τα στοιχεία που θα προκύψουν από τη συμπλήρωση των εν λόγω ερωτηματολογίων θα αξιοποιηθούν στην βελτίωση τόσο της εκπαίδευσης των ειδικευομένων, όσο και στην καθημερινότητα των ειδικών, προς όφελος των τελικών αποδεκτών, δηλαδή των ασθενών μας.
11
                



















































































   9   10   11   12   13